W interesie każdego lidera jest pogłębianie wiedzy i kompetencji – rozwój wszystkich kluczowych umiejętności – aby być nie tylko dobrym, ale coraz lepszym! Właśnie dlatego na początku marca br., po raz kolejny mieliśmy okazję uczestniczyć w rewelacyjnym szkoleniu dla menedżerów i dyrektorów Dr. Nona! Było warto!Spotkanie rozpoczęła osoba z niesamowitą wiedzą, ciepłą duszą i przede wszystkim doświadczeniem – Natalia Samarec. W zrozumiały i klarowny sposób przedstawiła nam zalety doskonałych produktów firmy Dr. Nona – czym różnią się od pozostałaych produktów z Morza Martwego, na czym polega ich niekwestionowana przewaga.

Kolejnym szkoleniowcem była Elżbieta Kasztelaniec, która wspólnie z grupą wypracowała szereg użytecznych narzędzi – jakże potrzebnych nam w codziennej pracy! Bez tego, ani rusz. Grupa była bardzo aktywna i dzieliła się swoimi doświadczeniami, tym samym dając motywację młodszym adeptom do działania. Prowadząca zwróciła też uwagę na niezwykle istotny aspekt „JA” – to  narzędzie kluczowe! Praktycznie wszystko zależy ode mnie, to Ja decyduję kiedy coś robię, jak to robię i ile czasu jestem w stanie poświęcić na to zadanie, czy korzystam z podpowiedzi mojego sponsora, czy działam samodzielnie. Czyli: bierz los we własne ręce i działaj! Wtedy wykorzystasz wszystkie możliwości jakie niesie Ci firma. A dzięki nowoczesnym rozwiązaniom – jest ich coraz więcej!

Współczesność dała nam również technologię, dzięki której cały świat jest na wyciągnięcie ręki…a w zasadzie – na kliknięcie komputerową myszką! Internet, bo o nim mowa, pozwala nam nie tylko pozostawać w kontakcie z przyjaciółmi i znajomymi, nie tylko ciekawie spędzać wolny czas i w kilka sekund przenosić się – choćby wirtualnie – w najdalsze zakątki planety, ale przede wszystkim otwiera nowe możliwości. Zwłaszcza dla osób prowadzących i udoskonalających własny biznes – to rewelacyjne i potężne narzędzie marketingowe, które – gdy używane świadomie – może nas wznieść na wyżyny! I nie potrzeba tu żadnej tajemnej wiedzy i wysublimowanych technik – o tym właśnie powiedziała nam Agata Cantini-Lipińska.

Jednak nawet w rzeczywistości wirtualnej podstawą naszego działania pozostają stabilne i ciepłe kontakty międzyludzkie – o tym mówiła Lidia Kamisińska, dzieląc się z uczestnikami swoją olbrzymią wiedzą i bogatym doświadczeniem w tej dziedzinie.

To szkolenie nie byłoby pełne, gdyby w jego toku nie poruszono tematu efektywnej sprzedaży – który, co tu dużo mówić, jest fundamentem działalności w każdym biznesie, a nawet więcej – w naszym codziennym życiu. W końcu każdego dnia sprzedajemy nie tylko określone produkty, ale przede wszystkim naszą wiedzę, nasze umiejętności, a nawet wizerunek. Jednak sprzedaż sprzedaży nierówna – co innego mamy na myśli kiedy mówimy o sprzedaży bezpośredniej, a zupełnie coś innego kiedy pojęcie to przeniesiemy na niwę marketingu sieciowego – i tę właśnie różnicę świetnie zdefiniowała w swoim wystąpieniu kolejna prelegentka – Iwona Ćwiertnia. A jeśli już jesteśmy przy marketingu sieciowym – czymże byłby bez odpowiedniego planu marketingowego? Kompania Dr. Nona opracowała taki plan – a jego zalety i możliwości fantastycznie przedstawiła Elżbieta Gaweł.

To niezwykle owocne szkolenie nie odbyłoby się gdyby nie zaangażowanie i organizatorskie zdolności Pawła Samarca – Złotego Dyrektora Dr. Nona, który podjął się nie tylko trudu jego przygotowania, ale również poprowadził je i czuwał nad prawidłowym przebiegiem! Dziękujemy!

Wszystkie tematy prezentowane podczas szkolenia przedstawione zostały wyczerpująco, przystępnie i z niezwykłą pasją – dzięki zaangażowaniu i ogromnej wiedzy prelegentek każdy uczestnik mógł wynieść z tego spotkania coś dla siebie! Bo to właśnie klucz do sukcesu – wiedzę teoretyczną móc i potrafić zastosować w praktyce! Oby więcej takich spotkań!